Project Description
Projektbeskrivelse
The Barn er en kaffebar i Berlin. Eller kaffebar er måske så meget sagt, det er nærmere en kaffeoplevelse. The Barn indkøber egne bønner rundt om i verden og rister dem i eget risteri, placeret direkte i kaffebarens smukt indrettede lokaler. The Barn har med deres særlige tilgang til kaffe, opnået stor popularitet og tiltrækker turister, som både kommer for kaffen og oplevelsen. På The Barn bestiller man ikke bare en kop kaffe. Her vælger du bønne og kaffetype, godt vejledt af de dygtige baristaer. Vi oplevede dog, at det var en udfordring for besøgende at overskue valget, og endte ofte bare med at vælge det baristaen foreslog.
Gennem gennemgribende research af både virksomhed og målgruppe, kom vi op med løsningen “Coffee-picker”. En online test, hvor kunderne ud fra relaterbare kriterier, kan finde den optimale kaffebønne, for deres smagsløg. Desuden et opgraderet web-design, med bedre overskuelighed og beskrivelse af The Barns produkter og hvordan de bedste muligt kan brygges i hjemmet.
En markedsføringsstrategi, med tilhørende markedsføringsmateriale, blev ligeledes skabt, med henblik på at øge kendskaben til “Coffee-picker” og The Barn.
Du kan se siden og prøve løsningen her
Project Details
- KundeErhvervsakademi Aarhus / The Barn
- DatoNovember 2015
- OpgaverKonceptudvikling, Webdesign, Virksomhedsanalyse, Markedsføring